About time

Jeg trodde egentlig jeg var ferdig med å blogge. Etter å ha hatt blogg i ungdomskole og vg1+ utvekslingsperioden tenkte jeg det var nok. Men så var det inte det. For 2 dager siden fikk jeg beskjeden om at jeg har kommet inn på studiet Fashion: Media and Marketing at Winchester University. Da må  jeg jo ha blogg, så jeg tenkte at det skader ikke å lage den noen (7) måneder før jeg reiser.

Dessuten har jeg brukt en del timer på Gossip Girl i det siste og når Serena får seg blogg så fristet det å starte igjen, litt lett påvirkelig kan man si. Noe som er sikkert er at dette kommer ikke til å bli som de forige bloggene hvor jeg forteller : Hei idag har jeg spist middag og gjort lekser og sett på Pretty Little Liars. Kanskje litt hverdagsprat da men med tanke på at livet på Gaustajordet ikke er for spennende vil jeg ikke legge vekt på dette. Når jeg flytter derimot, da blir det mer fokus på hvordan jeg har det og hva jeg gjør! Sånn som det ser ut nå kan det hende jeg jobber på London Fashion Week på denne tiden neste år. Det kan jo være litt gøy å lese om.

blog

Jeg har aldri bruk wordpress før så er litt usikker på hvordan jeg endrer font osv. Jeg klarer det sikkert etterhvert, er bare utrolig irriterende med så stor skrift+ at overskriften er så langt til siden. Oh well

Leave a Reply

