Could I please get cup of how do I start?

Denne vinterferien var dedikert til særemne/fordypningsoppgaven vi har i norsk.  Well, det er dag 2 av ferien og alt jeg har gjort er å lese igjennom reviews og beskrivelser på nettet uten å få ned noe på papiret selv. Jeg har lest boken og sett filmen så mange ganger at jeg egentlig kan det, men det er så vanskelig å sette igang. Regner med at de fleste kjenner seg igjen i det.

Image

Et annet problem er at vi ikke har noen frist, ikke en dato å forholde seg til. Derfor satte jeg slutten av ferien som frist for meg selv. Men om jeg ikke kommer igang snart kan jeg vel bare glemme det. Har fått beskjed av legen om at jeg har like stiv nakke som en 40 år gammel dame med tre barn og null fritid. Derfor skal jeg ikke ta på meg noen ekstra oppgaver eller unødvendig stress. Fordypningsoppgave går under kategorien stress for min del. Jeg får vel prøve å drukne det i caramel latté og freia påskeegg. Vet at det er mange uker til påske, men jeg fikk ikke i fjor så må ta igjen lost calories.

Image

IMG_9529

christinemasterpiece

room

2 thoughts on “Could I please get cup of how do I start?

Leave a Reply

