Jeg har vært for sunn

I et forsøk på å være superhuman har jeg startet å drikke spirulina, det er alger som man blander med smoothie, eplejuice eller vann. Jeg overvurderte mine egne evner og tok i alt for mye grønt i drikken min og endte opp med ekstrem detox. Altså spirulina renser kroppen din, og når du tar for mye blir du syk med kvalme og hodepine. Jeg har gått rundt og lurt på hvorfor i alle dager jeg var så kvalm men så var jeg innom hos Marit på Hud og Hår hvor jeg kjøpte spirulinaen og det var der jeg fikk vite at jeg hadde misbrukt det grønne stoffet. Jaja sånn kan det gå når man skal være så sunn. Blir ikke mye grønt her i gården fremover

Image

Fra nå av blir det bare boller på meg

 

Leave a Reply

