Er det dumt med lite stress?

Universitetsdagene nærmer seg med stormskritt og dagene på Rjukan blir bare færre og færre. Det merkes når vi starter med oppgaver som russeavis, det er mye jobb som skal gjøres på kort tid. Vi kunne kanskje ha startet litt før, men nå skal det sies at ST elever har nok å henge fingra i enn kun russeting. Jeg blir nesten fra meg når jeg ikke har lekser eller oppgaver jeg må gjøre. Jeg blir helt rådvill, man er så vant til at det alltid er noe stress. Men i det siste har det vært nokså rolig, kanksje det blir godt å få litt stress med tanke på avisen. Stress kler meg rett og slett, jeg føler meg tom uten å bekymre og stresse for noe. Dette kan kanskje også forklare hvorfor jeg har like stive skuldre som en 40 år gammel dame med 3 barn.  Men jeg tror virkelig at når man har press på seg til å gjøre ting så gjør man det. Jeg jobber best under press, synes i alle fall jeg. Når jeg har lite å gjøre ender jeg opp med å se 10 episoder av How I met your mother og et par av Hannah Montana. Jeg blir så lat og tragisk herregud. Så det er bare deilig når jeg har en hel haug av politikk og historie prosjekter som må gjøres. Innerst inne liker jeg stresset meget godt, noen ganger er jeg utakknemlig og fortviler over alt arbeidet dessverre.

I Winchester tror jeg ikke jeg kommer til å ha mer stress enn jeg lager selv. Det er skole 3-4 dager i uken, tilsvarer 12 timer på en uke.Er ikke det samme som nå, da blir det også fag jeg gleder meg til å ha. Kan ikke si det kiler i magen når vi har om dikt analyse eller den kalde krigen. Fashion week analyse og mote historie derimot, det kan jeg takle. Og som sagt er det ikke lenge til jeg kan fråtse i både 1800 og 1980 talls mote. Tror det nærmer seg 70 dager til eksamner og byebye babe Rjukan vgs. 

Image
Gleder meg VILT, see you soon Winch

2 thoughts on “Er det dumt med lite stress?

  1. Jeg har ikke funnet den nye bloggen din før i dag (hva med link på gamlebloggen?), så jeg henger litt etter i oppdateringene. Får bare begynne bakerst og jobbe meg fremover, hehe. Når jeg så dette bildet begynte jeg å stusse. Var det ikke noe kjent med det? Jo, det var det! Da jeg var utvekslingsstudent var jeg nemlig på University of Winchester på forberedelsescamp i to uker, så jeg har hengt på akkurat disse trappene. Så gøy! Kos deg masse i Storbritannia!

Leave a Reply

