What to bring?

 

 

Da har jeg så smått begynt å samle mine favoritter, det er ikke lett å plukke i klesskapet men jeg vet at jeg har minimalt med plass til mine elskede klær og derfor må jeg gjøre vise valg.  Personlig synes jeg at Fashion studenter bør bli bevilget større klesskap enn resten hehe.  Det blir litt annerledes å flytte til et annet land, enn å flytte til Oslo eller Bergen. De fleste kan ta med seg alt de vil, men jeg må tenke på hvor mange kilo SAS tillater å bringe med seg på flyet.

Det beste ville vært å kunne kjøpe alt nytt, slik som jeg gjorde i USA. Men dessverre er det jo slik at jeg skal være en fattig student, men om budsjettet rekker til kommer det vel litt innkjøp innimellom. 

DSC00117DSC00123

Noen fine og kjære plagg som garantert blir med til England er Barbour vesten, Skappel jakken, blazer fra United Colors of Beneton og kosedress fra Juice Coutoure.  Ellers tar jeg nok med meg alle veskene mine, vurderer å selge ryggsekken fra LV men er litt usikker enda gitt.

 

2 thoughts on “What to bring?

Leave a Reply

