Dorm shopping

Siden jeg ikke kan ha med meg stort til Winchester må jeg kjøpe det meste der borte. Heldigvis er det IKEA og mange andre butikker jeg kan skaffe det jeg trenger, kanskje litt for mange butikker hehe. Jeg prøver å skrive et par lister med ting jeg trenger slik at jeg ikke går amok og kjøper hver eneste melkesteamer, og stavmikser som kanksje ikke trengs. Den første listen jeg har skrevet ned er baderomsartikler, mesteparten av det kan jeg nok finne på IKEA. Vil nok prøve å spare penger på å kjøpe slikt der, så heller kjøpe sengeteppe og litt finere ting på Urban Outfitters og lignende butikker.

dorm shopping

Mener selvfølgelig “søppelbøtte”, så dumt at man ikke kan endre på bildet etter det er lagret. Menmen, minidetaljer

Er det noe som mangler tro?

Leave a Reply

