Lash talk

På mandagen var jeg hos Marit, i salongen til Benny for å gjøre noe jeg aldri har gjort før. Nemlig å fikse vippene mine! Jeg har alltid brukt mascara, men har hatt lyst på lash extensions en stund. Marit fikk meg vekk fra denne tanken da hun viste meg noen før og etter bilder der hun hadde gjort et vippeløft med farge. Det skader ikke vippene eller øynene dine, og det varer i 8 uker.

IMG_1885Her er vippene mine før Marit har påført noe, har egentlig ikke vært så misfornøyd med vippene men det er helt klart deilig å ikke bruke mascara lenger men fortsatt ha svarte fine vipper.

IMG_1886Her er etterbildene, jeg skal prøve å få tatt noen som viser det enda litt bedre. Under behandlingen pratet jeg selvfølgelig hele tiden, så jeg tror jeg bevegde en del på utstyret rundt øynene hehe. Noe som resulterte i at jeg fikk det i øynene, ikke veldig godt. På det første bildet ser man i alle fall helt klart at det er en tydelig forskjell, det ser ut som et naturlig lag med mascara. Jeg er storfornøyd og kommer nok til å gjøre denne behandlingen når jeg kommer hjem til jul! Det kostet 850,- og tok en time.

IMG_1888Jeg kjøpte også dette vippeserumet, det var kun 1 igjen så da kunne jeg faktisk ikke la være å kjøpe det hehe. Gleder meg til å se om det gir noen resultater, er tydeligvis veldig populært da jeg fikk den siste de hadde i salongen.

Leave a Reply

