Heathrow

Heihei! Da er jeg ankommet London! Det er helt utrolig å endelig komme i gang med dette, føles som en evighet siden jeg var ferdig med vgs. Dagen startet halv seks på Miland, sa farvel til far, lillebror og Oscar og så kjørte mamma meg til Notodden hvor jeg tok now bussen som jeg må si at jeg er imponert over. Da jeg skulle gå av på Gardemoen så sjåføren at jeg sleit med 1 stor koffert, 1 xxl bag, håndbagasje og veske så han tok det for meg helt inn på flyplassen. Det er service det!  Spiste lunsj på Gardemoen til en ehem litt dyr sum synes nå jeg, 139,- for en OK foccacia sandwich er ikke noe særlig. I alle fall ikke når jeg sitter her og har både iskaffe og panini til 60,-. Ugh norske priser!

Anyways, flyturen gikk kjempegreit. Kom i snakk med en hyggelig dame, pratet om Rjukan sykehus, USA, skolesystem, politikk, alt egentlig! Blir så glad når jeg sitter vedsiden av andre som liker å prate haha:) I tillegg møtte jeg en jente som skal studere på Oxford, så mulig vi avtaler å møtes i London en eller annen gang i høst! Såå kjekt med kontakter.

At the moment sitter jeg på en kaffebar inne på Heathrow da bussen min ikke går før om en time! Det var egentlig helt ok fordi da fikk jeg tid til å spise litt mat. Ble sulten av å skravle i 2 timer i strekk.

IMG_1940

IMG_1941

IMG_1942

Ikke de beste bildene men prøver å være litt rask hehe! Dere ser jo DET lasset jeg har med meg, kjempemorro å komme inn på det lille stedet her og spørre om jeg kan parkere vogna. Heldigvis fikk jeg lov til det, tar bare opp 5 plasser haha! Oppdaterer når jeg er kommet igang, kanskje når jeg har kommet til hotellet. Får se ann litt hvor mye jeg har å oppdatere med. Ellers er jeg storfornøyd, endelig starter det!

One thought on “Heathrow

Leave a Reply

