Liten oppdatering

Hei! Vet ikke helt hvor jeg skal begynne, er så utrolig mye som har skjedd de siste dagene så jeg har ikke hatt tid til å sette meg med macen i det hele tatt! Har jo flyttet inn i rommet i block B, Burma Road, flat 14, rom 6! Hææ hvor sykt er det! Er så utrolig rart å dele kjøkken med andre, men det har gått overaskende bra altså. Vi hadde vors her første kvelden og det er god steming stort sett hele tiden. Vi har shoppet mye, manglet jo så og si alt til rommet, hadde ikke mat, eller engang dopapir! Er virkelig rart å bo alene. Jeg skulle gjerne fortalt mer men jeg skal tidlig opp i morgen for en introduksjon til Fashion media and marketing, gleder meg skikkelig!

IMG_1959

IMG_1982

IMG_1986

IMG_1981

IMG_1989

IMG_1996

Dette ble fryktelig rotete men her er et lite overblikk over hvordan jeg har hatt det de siste dagene! Tror et blir enklere å oppdatere når jeg ikke har det så travelt, har vært helt sinnsykt mye å ordne. Har fortsatt ikke gjort halvparten, mangler blant annet engelsk bank og sim kort!

4 thoughts on “Liten oppdatering

  1. Hei 🙂
    Så koselig å se at du har det bra 🙂
    Regner med at det er mye som skal på plass den første tiden , men det ser ut som du koser deg 🙂
    Det blir nok et veldig spennende år !!!!
    Ha en fin fin kveld 🙂
    KLem fra oss på Lisland

  2. Åååh, ser så koselig ut der! Du er heldig 😀 Du må legge ut bilder av leiligheten etterhvert da! Nå som jeg har adressen din kommer det nok et aldri så lite bursdagskort i posten etterhvert (bare en uke for seint, haha)! Love you and miss you, honeyy ❤

Leave a Reply

