Silent Disco

Heihei! Igår var egentlig planen å ta en liten tur til south Hampton, en by typ 10 minutter herfra med tog. Men det var rundt 25 grader og helt grusomt varmt, i tillegg til at vi egentlig hadde mye annet å ordne. Så derfor tror jeg vi reiser til et outlet mall i Portsmouth i morgen! De har blant annet Barbour, Calvin Klein, Nike, Adidas og Ralph Lauren så dette lover godt! Trenger virkelig noen nye klær, hadde jo ikke akkurat mulighet til å ta med meg hele klesskapet så jeg merker jo ganske godt at jeg har liitt for lite klær. Jeg har kjøpt meg en fin topp og litt smånips av klær men ellers har jeg vært veldig flink! Jeg har jo bursdag på søndag så en liten bursdagshopping i morgen skader ikke:))

Ellers var jeg på noe sykt gøy igår! Studentbaren her har arrangert events hele uken, og igår var det silent disco. Da er det sånn at alle har på seg headphones, det er 2 kanaler og man kan velge hvilken kanal man vil høre på. Det var så sykt gøy, men det er jo umulig å ikke ha det gøy når en drink koster 23,-. DET er morro elle!

IMG_2003

Kan trygt si at jeg har blitt kjent med mange folk, blant annet en gjeng med nordmenn som jeg er en del med. Lene, Malin, Serine og Eivind har jeg blitt vedig godt kjent med og det er jeg såå glad for:)

silent disco

IMG_2024

Om en liten halvtime har jeg jeg time eller hva jeg skal kalle det, er vel mer informasjon om kurset tenker jeg.  Ikveld tror jeg blir en rolig kveld hjemme, må vaske mer klær og gjøre andre oppgaver haha. Fikk meg engelsk simkort igår så det går ikke å sende meg meldinger om du er fra Norge eller har norsk nummer lenger. Om noen snille folk vil sende brev eller noe annet så er adressen min følgende-

Flat 14
Burma Road Student Village
Burma Road
Winchester
Hampshire
SO22 4SB

One thought on “Silent Disco

Leave a Reply

