The flat

Heihei!

Idag har jeg hatt en dag hvor jeg har prøvd mitt beste å organisere mitt nye liv her borte i England. Jeg har blant annet ordnet rail card, slik at jeg kun betaler 2/3 av en bilett når jeg tar toget. I tillegg har jeg ordnet meg flere discount kort som gjør jeg at jeg samler opp rabatt og poeng på flere butikker, liker systemet veldig godt her! Jeg vasket også klær idag, det var en spesiell opplevelse. I vaskemaskinene her har de nemlig ikke noen skuff til skyllemiddel eller pulver så her skal man visst bare helle det rett i maskinen. Det er i alle fall det alle gjør, så da gjorde jeg det samme gitt. Jeg har ikke skaffet meg et tørkestativ enda så måtte bruke tørketrommelen, er ikke så fan men har ikke så mye valg! Det koster 2,2 pund å vaske klær, og 1,20 for å tørke de. Det er ikke enormt, men i lengden blir det faktisk en del.

IMG_2038
Her er to av roomiene mine, deler kjøkken sammen med 6 andre. Her kan dere da se James og Caroline som kokkelerer
IMG_2039
IMG_2040
IMG_2043

Koser mæ med te.

Nå sitter vi på kjøkkenet og slapper av, blir vel til at vi ser på en film etterpå! I morgen er det freshers fayre, da går vi rundt og sjekker ut diverse klubber og society’s. Vurderer å bli med på volley, vet ikke helt hva annet jeg kunne tenke meg. Men det finner jeg nok ut i morgen:)

Vi fikk timeplanen vår idag, den ser ganske grei ut!
IMG_2036

Som dere kan se har jeg ikke skole hver dag. Men det er forventet at vi leser, gjør oppgaver og generelt studerer 40 timer i uken i tilegg til denne timeplanen. Så det blir ingen badeferie! Gleder meg til fagene og alt som hører med, dette blir spennende!

PS: Skal prøve å vise rommet mitt nest uke, problemet er bare at det blir rotete på 123 haha. Akk nå henger det klær til tørk overalt så ville liksom ikke vise det sånn.

Leave a Reply

