Freshers fayre

Helå! Idag har jeg vært på freshers fayre, en samling av alle sporter, klubber og aktiviteret vi har på skolen. Jeg hadde ingen anelse om at det var SÅ mange ting en kunne være med på, ble skikkelig overrasket faktisk. Jeg endte opp med å melde meg på volley, kick boxing og et type selvforsvarskurs. Blir nok til at jeg kun fortsetter med en sport, har ikke tid til fler og i tillegg så man jo selvfølgelig betale etterhvert ettersom vi reiser rundt og skal ha drakter. Blir veldig spennende å se hvordan dette blir!

IMG_2045
Yes, Winchester har eget cheer lag!
IMG_2046
IMG_2048
Snøsport, her kan jeg altså gå på ski altså. Midt i blinken for en nordmann som ikkkkke kan gå på ski  det hele tatt.
IMG_2049
IMG_2050
IMG_2051
IMG_2052
Chris(ovenfor) bodde i min flat i fjor:)

Etter å ha gått rundt i halvannen time med gratis pizza, rabattkuponger og gaver reiste jeg og Sigrid til Southampton en tur for å shoppe! Prøvde å være streng med meg selv og ikke gå amok, synes jeg klarte meg ganske bra. Var mye som fristet men var konstruktiv og prøvde å se for meg flere outfits med klær jeg allerede har, kombinert med det nye plagget. Om det ikke funket med mer enn 3 ting ble det ikke med! Viser hva jeg kjøpte i et annet innlegg, nå er jeg dødsliten og vil bare slappe av med en kopp te og Netflix(som har sykt bra utvalg her i England btw).

Leave a Reply

