New in

Etter  Freshers Fayre på søndag reiste og Sigrid som sagt til Southampton på shopping! Det er så bra utvalg der, i tillegg til at det er åpent på søndager, helt fantastisk! Prøvde å begrense meg med shoppingen, kjøpte plagg jeg vet passer til en del forskjellig.

IMG_4329
J
eans fra Zara og Topshop
IMG_4331
HM
IMG_4332
HM
IMG_4334
Topshop
IMG_4336
Topshop
IMG_4339
Verdens fineste postkort fra Urban Outfitters

Ellers hadde jeg første skoledag idag! Hadde fest i natt så var en smule redusert men ellers gikk det fint. Mye info på en gang men jeg tror at så fort jeg kommer igang går det smuud. Selv om det er ekstreme mengder med ting som skal gjøres hehe. Yes det er bare å sette igang! I morgen har jeg min første presentasjon, blir spennende!

Leave a Reply

