Downtown

Etter timen idag tok jeg og Malin oss en tur ned til byen for å kjøpe litt nødvendigheter. Jeg er nemlig litt småforkjølet og reiste på Boots for å se hva slags mirakelkurer de hadde, altså jeg endte opp med verdens ekleste hostesaft så vil ikke si det var så vellykket!

Processed with VSCOcam with f2 preset

Det er ikke mange hjemløse i Winchester i forhold til London og større byer, men allikevel så ser jeg en og annen hver gang jeg reiser ned til sentrum. Å se folk på gata er noe av det verste jeg vet om, så jeg kjøpte mat og kaffe til en mann som så ganske nedfor ut. Han ble i alle fall veldig glad, og min dag ble mye bedre også. Det er fint å vite at så lite kan hjelpe, £5 gjorde at en sulten mann ble mett.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Idag skal jeg gjøre litt research på en oppgave i Marketing Managment, foreløpig er dette favoritt faget. Oppgaven skal nemlig handle om et firma som har gått under eller gått konkurs, oppgaven går ut på å undersøke hva som gikk galt og hva som skulle blitt gjort isteden. Vi kan igjen velge akkurat hva vi vil, bare vi er intressert!

Processed with VSCOcam with f2 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

Mannen på bildet tegnet “buen” idag, men han ventet på at trærne skulle miste bladene og at høsten kom for fult. Derfor brukte han dette motivet som et slags venteprosjekt, fint var det i alle fall! Jeg tok ikke bilder av det han holdt på med idag men jeg fikk se hva han har laget tidligere og det var så fint. Hadde ikke hatt noe imot å ha en sånn pensjonist tilværelse selv.

IMG_5439

2 thoughts on “Downtown

Leave a Reply

