Consortium

Jeg trodde jeg hadde vært gjennom de fleste butikkene her i Winchester, men der tok jeg feil gitt! Consortium ligger litt utenfor hovedgaten og det er vel derfor jeg aldri har vært innom. Jeg har gått forbi mange ganger, men alltid tenkt at butikken ser så liten ut eller at det sikkert er veldig dyrt der. Så feil kan man altså ta, prisene var greie og lokalet var på hele tre etasjer.  Det var fult av pledd, kort, kopper, kunst, speil, rammer, alt du kan tenke deg (og har lyst på). Jeg reiste selvfølgelig ikke tomhendt herfra, jeg fant meg en super søt oppskriftsbok som man kan skrive sine egne oppskrifter i. Det var et funn!

Processed with VSCOcam with f2 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

collage storeButikk collage

 

Leave a Reply

