Oxford not brogues

Nå har familien reist hjem etter nesten en uke i Winchester. Vi har reist til både Reading og Oxford, og de tok seg en tur til en liten landsby utenfor Winchester en dag jeg hadde timer. Det er veldig koselig med besøk men det er også veldig vanskelig å konsentrere seg når man har familien rundt seg. Men jeg ligger ikke etter i noen fag, føler jeg selv i alle fall. Men aller helst vil jeg jo ligge litt foran! Derfor har jeg lest i hele dag, og jeg regner med at det er det helgen skal bestå av også.

Igår var vi i Oxford, det var virkelig et av de finere stedene vi har vært (men måler seg selvfølgelig ikke med Winchester.) Vi så diverse kjente bygninger, og besøkte Pitt Rivers museumet, et museum som eies av Oxford Universitetet. Det var utrolig mange elever og studenter der, tenk å ha kunst og håndtverk på et slikt museum da. Heldige!

Processed with VSCOcam with f2 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

IMG_0047

Processed with VSCOcam with f2 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

Oxford er et sted jeg kunne tenkt meg å reise tilbake til, masse å se på, turist atraksjoner og shopping kombinert! Det liker vi. Det blir nok ikke så mye reising fremover når det drar seg til med oppgaver og fremføringer, så det var gøy å se litt utenfor Winchester når jeg hadde besøk! Vi har jo faktisk besøk mange plasser nå blant annet Reading, Oxford, Southampton, London, York, Bath, Edinburgh, Dublin og selvfølgelig den fineste plassen av alle : Winchester.

Leave a Reply

