Busy Bee

Dagene her går så utrolig fort, skjønner ikke at vi allerede er i uke 5! Det betyr at det er 7 uker igjen til 1 oppgave skal leveres, og en 100% presentasjon skal fremføres.

Dette er hva jeg jobber for øyeblikket-

 Topshop markedsføring strategi sammenlignet med andre ‘high street brands’ som H&M og River Island i et fag som heter Intergrated Marketing Communications.

American Apparel markedsføring fail i Marketing Managment

Flunky- et globalt nettverk kun for studenter i Creativity, innovation and Design

Hvordan kan merker som Nike begå uetiske handlinger som barneslaveri, men komme ifra det så og si uskadet? Hvordan tenker forbukerene i dagen samfunn? Dette er da en veldig stor oppgave, tilsvarende BA. Men vi har begynt å jobbe med den i Applied Marketing Research.

Selvom jeg har byttet kurs fra Fashion; Media and Marketing til kun Marketing så betyr jo ikke det at jeg vil legge fashion heelt bak meg. Det ser man jo i valget av oppgaver, og det jeg egentlig er aller mest intressert i er hvordan merkene egentlig er. Alle som har sett Sweatshop har vel for eksempel et ganske annet syn på H&M nå enn før-

IMG_5909

Jeg, Monica og Malin reiste på boksing forige onsdag, og jeg skal jammen meg tilbake denne uken og! Det var sinsykt gøy:)

Leave a Reply

