Sinna nabo

Å bo i en blokk var ikke like knirkefritt som jeg først trodde det skulle være gitt. Jeg er kjempefornøyd med leiligheten og alt i den, til og med samboeren min. Men, det er jo så utrolig lytt!! Merkelig nok kan jeg ikke høre Malin sin musikk og omvendt når vi er på hvert vårt rom, men ovenpå kan de tydeligvis det. På lørdagen hadde vi nemlig et lite vors før vi reiste ut. Naboen kom ned først klokken 8(!!) og sa at gulvet hans dirret, og da skrudde vi musikken ned. Nå skal jeg ikke si sikkert at vi ikke skrudde opp musikken senere på kvelden, men når naboen da igjen kom ned klokken 10 i sinne ble det bare kleint. Heldigvis kom han på døren neste dag og unnskyldte seg og sa at han var virkelig urimelig. Det jeg lurer på nå er om han driver en slags mot kampanje som straff. Hver morgen i 8-9 tiden dunker det noe sykt i taket vårt, gulvet hans altså. Det høres ut som noen hamrer rett i gulvet, trenger ikke ha på alarmen engang fordi jeg vet at det kommer til å vekke meg haha.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Vi har heldigvis ikke mottatt flere klager, enda. Nå sitter vi på bibloteket og jobber, deretter er det gruppemøte med kreativitetsgruppen vår 🙂

Processed with VSCOcam with f2 preset

xxx

Leave a Reply

