Winchester Coffee School

Idag har jeg vært på møte med min nye sjef(!), jeg har nemlig blitt spurt om å være intern hos Winchester Coffee School, ikke som barista men som markedsfører. Det er jo perfekt for meg, da får jeg jo brukt det jeg lærer på skolen i praksis. Jeg og pappa var jo på kurs hos Mark (som driver skolen) for noen uker siden og så fikk jeg mail for et par dager siden om et eventuelt internship. Idag snakket vi bare om ideer og eventer vi kan holde for at folk skal få øynene opp for skolen. Så det tror jeg blir kjempespennende.

I videoen viser Dhan (regjerende UK Latte Art Champion) hvordan man kan lage litt kunst i kaffekoppen. Han jobber også på skolen, og holder latte art kurs.

Det er bare å sette seg i tenkeboksen nå, som ny intern hos Winchester Coffee School 🙂

2 thoughts on “Winchester Coffee School

    • Det var ikke helt som jeg trodde, ble for lite fokus på markedsføring og business innenfor fashion rett og slett. Måtte tenke litt rasjonelt og bytte studie til noe jeg er 100% sikker jeg kan bruke i Norge 🙂

Leave a Reply

