Det er fredag, det er fredag

Det semesteret her har jeg gledet meg mer til tirsdager enn fredager, vi har jo ‘fri’ på onsdag og torsdag, en mini helg midt i uka! På fredager har vi undervisning helt til fire, og vi starter ni. Tidligste starten hele uka det gitt! Det er noe av det deiligste med å gå på skole her i England, de starter aldri tidligere enn ni! Jeg snakket med den amerikanske vertsbroren min igår og han må stå opp halv seks (!!) nesten hver dag for å rekke timene sine. I tillegg er ikke timene altfor lange, det meste er 2,5 time og da er lecture og seminar sammen.

Processed with VSCOcam with f2 preset
Igår jobbet jeg med skole hele dagen, begynner å komme skikkelig igang med de fleste oppgavene nå. Det er jo flaks for meg ettersom det er 4 uker til de skal leveres haha. Men midt i økta måtte jeg ta meg en times pause og se en episode av Call the Midwife.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

I helgen skal vi kose oss max, ikveld er det tortila pizza og baking på menyen. I morgen er det bon fire, det er et gigantisk bål og masse fyrverkeri! Tirsdag er det tenning av julelys i byen og på onsdag skal vi på IKEA for å handle julepynt. Hællemåne tiden flyr i godt lag.

Leave a Reply

