Apprentice at Winchester Coffee School

På lørdag var jeg nesten hele dagen på Coffee School hvor jeg tok bilder og pratet med kunder. Ettersom jeg nå er ‘markedsfører’ for merket tenkte jeg at det var lurt å prate med kundene som var der. Om de hadde vært på kurs hos oss eller om de bare kom innom for en kopp kaffe og kake.

IMG_6323

IMG_6331

Processed with VSCOcam with f2 preset

Det kom så mange hyggelige folk innom og jeg føler i alle fall jeg fikk et godt perspektiv over kundene der. Ellers fikk jeg oppfrisket kaffe kunnskapene mine, fikk til og med lage kaffe til kunder! Min første Americano, en kaffe som ble funnet opp i Italia når det var Amerikanske soldater stasjonert. De tålte ikke den autentiske italienske espressoen så derfor kom de opp med en ‘Americano’.

IMG_6341

IMG_6379

Lik siden vår HER 🙂

Vi har mange ideer om hvordan vi kan nå ut til studenter, forhåpentligvis får vi satt sammen et par events før jul! Det er gøy å få gjort noe markedsføring i praksis istedenfor kun i teorien. Jeg vil jo gjerne bli god i jobb og ikke bare til å skrive oppgaver.

Leave a Reply

